dinsdag 13 augustus 2013

verjaardag



hallo de bovenste kaart heb ik voor Zwanny gemaakt mijn vriendin of zoals we zelf zeggen zusje
zij was jarig en ik verraste haar met deze kaart .. ze was er erg blij mee ... ik hoop dan ook nog lang haar vriendin zusje te zijn ...
de onderste is voor mijn zus gonnie
het voorbeeld van deze kaarten heb ik van dian gekregen en omdat ik het model zo mooi vond heb ik hem nagemaakt maar wel een beetje anders he anders maak je een kopie
iedereen die op mijn blog kijkt groetjes van mij ik lees graag berichtjes hoe jullie de kaartjes vinden doeiiiiiiiiiiiiiiiii

3 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaarten Corrie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe wij je kaartjes vinden? Nou.... zoals gewoonlijk zijn ze weer schitterend, Corrie. Ik doe het je niet na. ik ben meer van de draad-en-naald-compagnie :-)
    Leuk ook, met zusje's naam erop. Heel persoonlijk dan.
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn toch wel weer prachtkaarten hoor.
    Ik ben nog een beetje suf, maar dat komt ook wel weer goed.
    Liefs Zwany

    BeantwoordenVerwijderen