zaterdag 29 maart 2014

kaartjes









hoi deze kaartjes heb ik in Winsum gemaakt samen met mijn vriendin zwanny ben ik met haar  een weekje daar geweest bij haar zus Annie .. en dat weer ooooo zoooo gezellig wat hebben we met ons drietjes veel gedaan ..ook de vriendinnen van Annie kwamen even langs om kennis met ons te maken ..super gezellig hoor .. ook ben ik deze vakantie week voor het eerst van mijn leven over de afsluitdijk gegaan  dus zijn we even gestopt om foto's te maken maar wat was er veel wind en wat was het koud maar nu kan ik wel zeggen ook daar ben ik geweest ... dus nu ben ik  weer thuis en misschien in de zomer weer terug want ik vind het het bij annie heel gezellig samen met ons drietjes zijn we een hecht vriendinnen groepje annie nog bedankt en tot horens liefs corrie  en voor mijn trouwe blogkijkers groetjes corrie


5 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten
    Fijne zondag groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Corrie wat heb je weer mooie kaarten gemaakt groetjes isa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze weer even bekeken, wat hebben we het toch weer leuk gehad.De afsluitdijk was echt behoorlijk winderig, maar wel erg leuk.
    De kaarten zijn weer prachtig.
    Liefs Zwany.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vrolijke kaarten heb je samen gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen